CHEP

KLUMMEINDLÆG SÆTTER PALLER I PERSPEKTIV

  • Public relations

  • Den globale logistikvirksomhed CHEP er den frække dreng i klassen, der udfordrer traditionelle normer i branchen. CHEP leverer blå paller i et bæredygtigt, cirkulært system, og deres danske landechef, Torben Lund, sætter løbende problematikker med tunge, traditionelle processer på spidsen.

  • Som den danske landechefs PR-rådgivere hjælper vi løbende med at få Torben Lunds klumme- og debatindlæg i branchemedierne. Debatindlæggene er ikke kommercielle, men sætter aktuelle emner i branchen i kog – altid om forhold, som han og CHEP ønsker at ændre. Indlæggene deles også på både Torben Lunds og CHEPs LinkedIn-profiler.

  • Alle Torben Lunds indlæg er succesfuldt blevet publiceret i udvalgte medier. Emnerne tæller blandt andet skjulte omkostninger, opsigtsvækkende branchenyheder og manglen på transportører. Foruden medieeksponering i relevante fagmedier har Torben Lund også modtaget personlige henvendelser som direkte resultat af netop hans indlæg.

”Jeg har modtaget mails fra personer i målgruppen, jeg ikke kendte i forvejen, som henviser direkte til artiklen og gerne vil høre mere om, hvad vi kan gøre sammen. Den ene er en lille transportør - den anden er Nordeuropas største trailerudlejer.”

- Torben Lund, landechef, CHEP Danmark

Forrige
Forrige

Danske Regioner

Næste
Næste

CBRE