Fujitsu

WEBVIDEOER: SÆT LYD OG BILLEDE PÅ VIRKSOMHEDENS TALSPERSONER

  • Video & foto, social & paid media, strategi & forandring

  • Video fylder mere og mere på de sociale medier. Det er der en grund til: Vi opfatter og ikke mindst husker video langt bedre end tekst. Derfor har vi lavet webvideoer for mange af vores kunder. Det gælder blandt andet Fujitsu, hvor videoerne har været med til at profilere it-virksomheden på dens danske LinkedIn-profil og sætte ansigt på virksomhedens talspersoner.

  • Der er langt imellem små, hurtige, autentiske her-og-nu-interview-film til store cinematiske, manuskriptede produktioner. I Morsing laver vi begge dele – og alt derimellem. Vi optager selv med mobilen (altid med mikrofon!) eller med et rigtigt videokamera, men vi har også dygtige samarbejdspartnere, hvis ønsket er et en større, professionel produktion.

  • Når vi producerer videoer for kunder som Fujitsu, giver det en markant højere interaktion end ellers. Videoerne bliver liket, kommenteret og delt mere og understøtter dermed i højere grad kommunikationen af virksomhedens budskaber.

”Det er fantastisk at have et PR-bureau, der dækker alle aspekter af PR og kommunikation med så stor professionalisme, engagement og drive som Morsing PR, og som er fuldt integreret i vores marketing team.”

- Susanne Berland, Marketing Manager, Fujitsu

Forrige
Forrige

Insightec

Næste
Næste

Atea