Innocent

VIRAL PR-KAMPAGNE: DEN STORE STRIKKEFEST

  • Public relations, brandingkampagner, social & paid media

  • Innocent lancerede deres international kampagne Big Knit i Danmark, hvor ensomme mennesker mødes for at strikke små huer og nyde en følelse af fællesskab. Målet med kampagnen var først og fremmest at sætte fokus på ensomhed og dermed fortælle historien om Innocent, som en socialt ansvarlig virksomhed.

  • Morsing engagerede populære influenter og valgte de rigtige ambassadører. De blev vist frem i videoer, SoMe, i traditionelle medier og på deres egne kanaler. Vi var vært for strikkearrangementer, arrangerede guerilla marketing aktiviteter og lavede traditionel pr på kampagnen.

  • • Kampagnen kom på nationalt tv og i regionale medier

    • 6 blogindlæg, 20 instagram-opslag og 18 historier og en vlog.

    • Innocents videoer nåede næsten 300.000 unikke online seere.

    • Vi modtog mere end 70.000 strikhuer i alle farver og former. Huerne blev placeret på Innocents smoothies og for hver solgte smoothie med hue på, donerede Innocent penge til Røde Kors’ arbejde med ensomhed.

Forrige
Forrige

CBRE