FOTOGALLERI

Stå ud fra mængden. Vælg det rette format.

 

Billeder får os til at se helheder og er ofte det allerførste, der fanger vores opmærksomhed – selv før en fængende overskrift og skarp introtekst. Sidder din virksomhed med en stærk historie, skal du derfor også tænke i billeder, hvis du vil formidle et budskab, der går rent ind.

Dem tilbyder vi en række af, så du kan vælge det format, der passer din vision bedst. Se et udpluk nedenfor.

Pressebilleder

Pressebilleder foreviger en aktuel nyhed og understøtter den historie, I vil fortælle. Ofte er det nemlig pressebilledet, der fanger modtagerens øjne som det allerførste. Derfor skal det også sidde lige i krydset.

Medarbejderbilleder

Gode medarbejderportrætter er vigtigere, end man tror. Både over for kunder og talenter, der måske har jer i tankerne som arbejdsplads. Medarbejderne er nemlig jeres ansigt udadtil og er med til at fortælle, hvad der gør jeres virksomhed speciel. Derudover kan de også bruges til pressehistorier, debatindlæg og SoMe-opslag.

 

Dronebilleder

Droneskud kan noget helt særligt. Deres betagende fugleperspektiv indfanger store arealer af fx bygninger, som blandt andet gør dem ideelle til at fremvise din virksomheds lokation.

 

Events

Eventbilleder indkapsler den særlige atmosfære, der har det med at opstå under arrangementer. De egner sig især til pressemeddelelser, intranet og SoMe.

 

Behind the scenes

Pønser du på et online webinar, en workshop eller lignende, er behind the scenes-billeder ofte en god idé. Her agerer kameraet fluen på væggen og fanger gyldne øjeblikke, du efterfølgende kan dele og fortælle mere om både internt og eksternt.

 

On location

On location-fotos kan fx illustrere udviklingen på et større byggeprojekt, især i kombination med dronebilleder, der gør dem perfekte til pressehistorier og intranet. Efterfølgende kan de indrammes til fysisk udstilling i virksomheden.