Coor

TAGLINE

  • Video & foto, social & paid media, brandingkampagner.

  • Coor tilbyder blandt andet kantineordninger til både offentlige og private kunder. I tråd med FN’s verdensmål arbejder Coor fokuseret på at bekæmpe madspild i alle deres kantiner, og det ønskede de at slå på tromme for med mundrette SoMe-videoer i forbindelse med FN’s Internationale Madspildsdag, der afholdes hvert år den 29. september.

  • Som Coors full service-bureau producerede vi madspildsvideoerne med den hensigt at gøre dem scroll-stoppende på de sociale medier, hvor der er evig kamp om brugernes opmærksomhed. Derfor holdt vi spillelængden kort, klippetempoet højt og sanserne vækket med close-ups af ingredienserne og retterne. Vi indførte også forklarende grafik samt undertekster, så videoernes budskab – at spise rester med stolthed – blev serveret på effektiv vis selv uden lyd.

  • Begge videoer nød stor succes på Coors sociale medier med høj engagement rate og tusindvis af afspilninger.

Næste
Næste

Schneider Electric