Energioptimering af bygninger på dagsordenen
Opgave
Energivirksomheden Schneider Electric skaber intelligent energioptimering ved hjælp af IoT og Big Data Analytics. Et af virksomhedens største fokusområder er bygninger, som står for 40% af vores samlede energiforbrug og kan optimeres med cirka 20% – alene ved at bruge intelligente energistyringssystemer. Derfor mener Schneider Electric, at man fra politisk side og i klimaets navn bør stille større krav til de offentlige udbudsprocesser og energimærkninger af bygninger.
Tilgang
Vi hjælper Schneider Electric med at sætte bygningers energiforbrug på tapetet for at ændre viden, holdninger og adfærd. Mediehistorierne fremhæver Schneider Electrics kompetencer og viden i en kombination af cases, debatindlæg og interviews, der sætter energioptimering på spidsen – både som inspiration og som direkte opfordring til branchen og politikere om at vågne op.
Resultater
Løbende mediedækning på tværs af erhvervs- og branchemedier, hvor Schneider Electrics budskaber får fuld fokus. 39% af Schneider Electrics mediedækning i 2018 omhandler budskabet ’Energioptimering og bæredygtighed’. Det er dermed det kernebudskab, der får mest medieomtale. Alle indlæg deles desuden på LinkedIn i en koordineret indsats for at få mest mulig saft ud af hver enkelt frugt.
Opgave
Energivirksomheden Schneider Electric skaber intelligent energioptimering ved hjælp af IoT og Big Data Analytics. Et af virksomhedens største fokusområder er bygninger, som står for 40% af vores samlede energiforbrug og kan optimeres med cirka 20% – alene ved at bruge intelligente energistyringssystemer. Derfor mener Schneider Electric, at man fra politisk side og i klimaets navn bør stille større krav til de offentlige udbudsprocesser og energimærkninger af bygninger.
Tilgang
Vi hjælper Schneider Electric med at sætte bygningers energiforbrug på tapetet for at ændre viden, holdninger og adfærd. Mediehistorierne fremhæver Schneider Electrics kompetencer og viden i en kombination af cases, debatindlæg og interviews, der sætter energioptimering på spidsen – både som inspiration og som direkte opfordring til branchen og politikere om at vågne op.
Resultater
Løbende mediedækning på tværs af erhvervs- og branchemedier, hvor Schneider Electrics budskaber får fuld fokus. 39% af Schneider Electrics mediedækning i 2018 omhandler budskabet ’Energioptimering og bæredygtighed’. Det er dermed det kernebudskab, der får mest medieomtale. Alle indlæg deles desuden på LinkedIn i en koordineret indsats for at få mest mulig saft ud af hver enkelt frugt.