Blog

Mor, er du sur?: Om brugen af emojis i virksomheds-kommunikation

8. september 2020

Allan Priess Poulsen

Én undersøgelse viser, at virksomheders budskaber på sociale medier bliver opfattet mere positivt, når der bliver gjort brug af emojis. En anden undersøgelse viser, at brugen af emojis i e-mails sendt mellem virksomheder leder modtagerne til at opfatte afsenderen som uprofessionel. Hvad er op og ned om brugen af emojis i virksomhedskommunikation? Vi har sat seniorrådgiver Allan Priess Poulsen på sagen.

Læs mere

4 GODE GRUNDE TIL HVORFOR DU BØR KOMMUNIKERE I SOMMERFERIEN

12. juni 2020

Ina Johanne Mønsted

Sommerferien er – modsat manges opfattelse – en unik mulighed for at komme tættere på din målgruppe. Bliv klogere på, hvordan du tilpasser din kommunikation til de særlige vilkår, der gør sig gældende i sommerperioden.

Læs mere

”Facebook er da ikke for B2B virksomheder?”

14. april 2020

Maria Damtoft Kjærgaard

Jo. Det er det.   63 procent af danskerne logger dagligt på Facebook, hvilket svarer til 3.654.000. På hvilket andet medie kan du så let komme i dialog med så mange mennesker? Og hvorfor skulle din målgruppe så ikke være der?   Jeg bliver ofte mødt af hypoteser som ”Facebook er bare et socialt medie […]

Læs mere

Morsings hjælpepakke

30. marts 2020

Morsing

Hvad skal du leve af i dag – og i morgen?   Mange virksomheder rammes hårdt af Covid-19. Det er ulykkeligt, særligt når der må opsiges medarbejdere – eller i værste fald, hvis nøglen drejes om.   I tider som disse tror vi på, at vi kan og skal hjælpe hinanden. Til at holde hjulene […]

Læs mere

Tjekliste: Den perfekte LinkedIn-artikel

29. marts 2020

Morsing

En LinkedIn-artikel, tidligere kendt som LinkedIn Pulse, er din mulighed for at skrive en artikel om et fagligt emne, der optager dig, og som du frit kan publicere og dele på det professionelle sociale medie. Vi giver dig her vores tips til at skrive den perfekte LinkedIn-artikel, som får dit budskab ud over rampen. LinkedIn […]

Læs mere